piątek, 28 maja 2021

Szydełkowy bocian Benek

Szydełkowy bocian handmade diy

Hej!

Naszło mnie ostatnio na wyszydełkowanie bociana. Zawsze chciałam mieć jakiegoś ozdobnego bociana, bo ja te ptaki bardzo lubię. Ogólnie w sumie lubię przyrodę, no ale przyszedł mi do głowy ten bocian. No to co, robić! A nie... Wróć. Bo nie miałam oczywiście odpowiedniej włóczki. Czerwona - obecna! Czarna - obecna! A białej tylko troszkę. Załatwiłam temat w TEDi, kupiłam sobie zwykłą białą włóczkę. Tu banderola, jakby kogoś interesowała:

Szydełkowy bocian handmade diy włóczka z TEDi
Szydełkowy bocian handmade diy włóczka z TEDi

W końcu wzięłam się do roboty. Bez wzoru, bez planu. Wzory są spoko, ale ja za nimi nie przepadam. Wolę robić coś z głowy, wzorów używam bardziej do serwetek. Ale nie do bociusia. A narobiłam się przy nim co nie miara. Przypominało to trochę puzzle, bo tu nóżki, tu skrzydełka. A jeszcze przecież jest ciałko. Dłubałam i dłubałam, ale w końcu zrobiłam. Nie będę pisać, ile czasu go tworzyłam, ale trochę zeszło.

No i mam bocianka, nazwałam go Benek, jakoś mi pasuje. Wzięłam go na spacerek:

Szydełkowy bocian handmade diy
Szydełkowy bocian handmade diy
Bardzo zacny z niego model ;)
Szydełkowy bocian handmade diy
Szydełkowy bocian handmade diy
Dodam, że do zrobienia skrzydełek użyłam też, jak ja to mówię, włóczki z farfoclami. Bardzo mi tu pasowała:
Szydełkowy bocian handmade diy
Szydełkowy bocian handmade diy

Benek siedzi sobie w moim kąciku i obserwuje chatę. Chyba mu tu dobrze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz