niedziela, 14 sierpnia 2022

Kredki DecoTime z Action | 2 zestawy po 44 sztuki

Hej!

Dzisiaj ponownie na blogu kilka słów o produktach z Action, a konkretnie o kredkach DecoTime. Nie są to moje pierwsze kredki z tej firmy. Miałam już zestawy w metalowych pudełkach i pisałam o nich tutaj. Wiedziałam więc, czego mogę się spodziewać :) 

W tym poście piszę o dwóch zestawach kredek DecoTime z Action. Jeden zestaw to 44 sztuk kredek w opakowaniu z szufladkami. Cena za jeden zestaw w sklepie Action to 22,49 zł. Od razu zaznaczam, że nie jestem profesjonalistką, post ma na celu pokazanie kolorów ;)

Tak wyglądają opakowania obu zestawów.  Pierwszy zestaw do zielenie, niebieskości i szarości. Drugi natomiast zawiera pomarańcze, róże i żółcie. 

Według informacji na opakowaniu, kredki można stosować na sucho i mokro. Tej drugiej opcji jeszcze nie testowałam - jeśli będę miała taką okazję, to edytuję ten post ;)

Opis kredek:

Krekdi XD

Na każdym opakowaniu są też wszystkie kolory z numerami i nazwami :)

A tak wyglądają kredki w opakowaniu po odpakowaniu :)
Zestaw kredek DecoTime jest w plastikowym opakowaniu z szufladkami (DecoTray):
Nie jest to rewelacyjnej jakości (wiadomo, za takie pieniądze), ale pomysł spoko :)
Jak się ma inne produkty DecoTime, to te szufladki to sobie można poukładać i mieć wszystko w idealnym porządku:
Kredki w szufladce:
Kredka wygląda tak:
Na każdej jest numerek, a na samej górze kolor. 
Edit 17.12.2023 Tak swoją drogą, po dłuższym używaniu, numerek się ściera.
Końcóweczka świeżej kredki wyjętej z opakowania:
Najważniejsze - kolory na kartce (zwykły papier ksero) :) 

Jak dla mnie oba zestawy kredek DecoTime są super jak za taką jakość i w takiej cenie (51 groszy za kredkę!). Ale ja nie jestem wymagająca :) Nie są to produkty profesjonalne, ani "premium quality", jak to producent pisze na kredkach. Dla mnie do celów hobbystycznych nadają się idealnie. Kredki nie są miękkie, wybitnie twarde też nie - ale mogłyby być odrobinę bardziej miękkie. Dla mnie osobiście najciężej pracuje się najjaśniejszymi kolorami. Trzeba je mocniej docisnąć. Poza tym nie mam problemów z łamliwością (przynajmniej do tej pory) czy z temperowaniem (używam drewnianej temperówki - rewelacja). Do moich potrzeb te kredki są jak najbardziej ok :)


Inne kredki z tej serii:
Kredki DecoTime w puszce >>klik<<
Kredki DecoTime w puszce nowe kolory >>klik<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz