poniedziałek, 2 października 2017

Filcowe dodatki | Zakładki | Piórniczek | Etui

Hej!
Uwielbiam kolorowe arkusze filcu i tego materiału nie może zabraknąć u mnie w domu. Można z niego wyczarować prawdziwie cuda, do tego jest łatwo dostępny i niedrogi.
Bardzo często używam filcu do robienia wąsów dla kotów, jednak tym razem naszło mnie na zrobienie kilku dodatków.
Uważam, że zakładek do książek nigdy dość, więc zrobiłam sobie wersję jesienną. Trochę przypomina mi odwróconą marchewkę :D Ozdabiają ją dwa żołędzie z filcu, które nabyłam w KIKu.
Zakładki serduszka, dość popularne. Zawsze chciałam takie zrobić i w końcu się zmobilizowałam :D
Będą mi służyły w kalendarzu:
Zrobiłam też jesienny piórniczek na długopis. Piórnik zamierzam przymocować do kalendarza, żeby długopis nie walał się po otchłani torebce:
Etui z kotem powstało na szybko, ponieważ potrzebowałam etui na komputerek. Zrobiłam je z dużego arkusza filcu, akurat idealnie pasował do rozmiaru owego sprzętu. Zszyłam boki i zrobiłam obramowanie z kolorowej włóczki. Na przód nakleiłam kota (użyłam do tego samoprzylepnej tkaniny z Tigera) i naszyłam guzik (KIK). Etui jest zamykane na gumkę:
Jako kibic Motoru Lublin (chodzi oczywiście o żużel) zrobiłam breloczek w kształcie koziołka. Do tego jest jeszcze dwustronny koziołek na gumce, który będzie ozdobą auta. Mój breloczek dynda sobie dumnie przy torebce :)
A na koniec zwykła zawieszka serduszko, które można zawiesić w dowolnym miejscu. Ozdabia je guzik z KIKa:
Lubicie filc? Co z niego tworzycie? :)

4 komentarze:

  1. Kiedyś kupiłam jeden arkusz filcu i do tej pory nic z niego nie zrobiłam. Ale podobają mi się prace z filcu.
    Spodobały mi się bardzo te koziołki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się filcowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię filc, a o tej porze roku to jeszcze bardziej :) U Ciebie filcowe, kolorowe dodatki są świetne, zwłaszcza zakładka do książki !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy wyczarowałaś z filcu. Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń