piątek, 22 grudnia 2017

Półki domki

Hej!
Porządki przed Nowym Rokiem zaowocowały chęcią zmian w domu. Trochę rzeczy zmieniło miejsce, części się pozbyłam, zakupiłam też nowy wieszak na szaliki oraz kosz-stolik. Przy okazji tego przestawiania przypomniałam sobie o półkach-domkach, które kupiłam wiosną (:O) w Pepco. Kiedy je kupowałam, wiedziałam, że będę je przemalowywać. Nie podobały mi się te wzory w środku:
I faktycznie, zajęłam się nimi zaraz po zakupie. Pomalowałam je na biało, ale efekt nie bardzo mi się podobał, bo środek cały czas przebijał i kruszył się razem z nowo nałożoną farbą. Półki leżały sobie od wiosny aż do teraz. Przypomniałam sobie o spreju z efektem kamienia, który kupiłam w Biedronce.
I przemalowałam sam środek :)

Półki wiszą sobie w kuchni, stoją w nich szklanki, które nie mieszczą mi się w szafce :D Efekt bardzo mi się podoba, całkiem fajna farba :)
Jak Wam się podoba taki efekt? :)

2 komentarze:

  1. Świetne ramki w pięknych wzorach black&white :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że można było taki spray kupić:) Świetny efekt;)

    OdpowiedzUsuń