niedziela, 22 kwietnia 2018

Filtr kalejdoskop do aparatu DIY


Hej!
Jakiś czas temu, przez zupełny przypadek, znalazłam na Aliexpress kalejdoskopowe okulary. Ot, wyświetliły mi się w proponowanych rzeczach do zakupu. Akurat poszukiwałam czegoś w tym stylu, ale potrzebowałam w zasadzie samego szkiełka. Od razu zaświeciły mi się do nich oczy, a że kosztowały 12 zł, zamówiłam je. Znaleźć je można pod hasłem kaleidoscope glasses.
Uwielbiam filtry fotograficzne, ale niestety, są one dość drogie. W tym wypadku 12 złotych to niewiele, a efekty mogą być świetne. Aby lepiej korzystało się z filtra, potrzebny jest malutki śrubokręcik.
Wykręcamy boczne części okularów. Polecam je sobie zachować razem ze śrubkami, gdybyście jednak chcieli je nasadzić na nos. Okulary na twarzy prezentują się świetnie, ale nie polecam nosić ich zbyt często (ale będą super do zrobienia sobie zdjątka), bo można sobie zrobić krzywdę.
Przykładamy okularki do obiektywu i focimy! Zabawa jest przednia i można zrobić mnóstwo fajnych zdjęć. Oto kilka moich migawek:
Co myślicie o takim efekcie? :)

2 komentarze: