sobota, 21 kwietnia 2018

Spray przeciw pająkom DIY

Hej!
Gdy tylko śniegi ustąpią, przeżywam prawdziwy "najazd" pająków. Mam wrażenie, że widzę ich wielkie odwłoki z cienkimi nóżkami dosłownie wszędzie. Zamiast latać z kapciem i tłuc te ohydne stworzenia, postanowiłam zrobić spray, który będzie je odstraszał. Zapraszam na tutorial :)

Co będzie potrzebne?
-ciepła woda
-mydło w płynie
-olejki eteryczne: miętowy, lawendowy i cytrynowy
-butelka z atomizerem
Wypełniamy pojemnik wodą, ale nie pod korek:
 Dodajemy odrobinę mydła. Ja wlałam na oko kilka kropel:
 Wlewamy olejki. Ja na taki mały pojemniczek dałam po 10 kropli każdego:
 Zakręcamy pojemnik i energicznie mieszamy. Gotowe!
Teraz tylko wystarczy przeprowadzić domowe opryski - najlepiej popryskać we wszelkich zakamarkach, kątach i przy oknach/drzwiach. Teraz pająki będą zwiewać, gdzie pieprz rośnie :D

3 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy i praktyczny post :) U mnie w mieszkaniu gdy się pojawią pajączki to je w słoiku wynosimy na balkon lub klatę schodową :))
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, pająki nie są fajne i nikt mnie do zmiany zdania nie przekona :D. Ale da się z nimi żyć, chociaż taki spray to świetny pomysł i muszę go koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń