poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Klapki z futerkiem DIY

Hej!
Dzisiaj mam dla Was propozycję przerobienia klapek na zabawne buty z futerkiem. Tego typu obuwie niezmiernie mnie bawi, ale postanowiłam zaszaleć i zrobić sobie takie. Będą idealne do łażenia po chacie :D
Co będzie potrzebne?
-gumowe klapki (moje są z Pepco)
-futerko (polecam poszukać po lumpeksach, moje kosztowało 1 zł)
-klej do butów (u mnie Pattex)
Przycinamy futerko na odpowiednią wielkość. Ja po prostu przyłożyłam je do klapek i wycięłam odpowiedni kształt:
Następny krok to rozprowadzenie kleju i przyłożenie futerka. Aby całość dobrze się skleiła, pomogłam sobie spinaczami do bielizny:
Czekamy, aż klej wyschnie i gotowe! Możemy już tuptać w naszych klapkach :D
A Wam jak się podobają futrzane klapki? :D

2 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że nie lubię klapek i futerek, ale Twoje mają coś w sobie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kontrast kolorów:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń