sobota, 25 sierpnia 2018

Nausznica DIY

Hej!
Bardzo lubię nausznice i niesamowicie podoba mi się taki dodatek. Nie mogę nosić kolczyków, za to często na wyjścia nakładam właśnie nausznicę. Nie mam ich dużo, bo tylko dwie, dlatego postanowiłam zrobić sobie kolejną :) Pokażę Wam, jak zrobić podstawową nausznicę krok po kroku.

Co będzie potrzebne?
-kawałek drutu (u mnie ok. 24 cm)
-bocianki
-dodatki: np. koraliki, zawieszki, piórka, chwosty itp.
 Na jednym końcu drutu robimy kółko:
 Zwijamy dalej, tworząc ślimaka:
Dalszą część drutu zawijamy tak, by był dopasowany do naszego ucha:
Czas, by zająć się drugim końcem:
 Również robimy ślimaka, tylko nieco "luźnego" :)
Wyginamy całość, by dopasować nausznicę do ucha. Gotowe! Jeśli mamy ochotę, do podstawowej nausznicy możemy doczepić różnego rodzaju dodatki. Mnie się marzy taka z piórkiem, ale nie mam czegoś takiego w domu, toteż zamontowałam liść:
Tak się prezentuje z bliska:
 A to nausznica na uchu mym:
Lubicie nausznice? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz