czwartek, 23 sierpnia 2018

Stemple ozdobne z Biedronki

Hej!
W nowej gazetce Biedronki pojawiło się sporo fajnych rzeczy, które można wykorzystać do tworzenia. Zawsze w przypadku gazetek typu "wszystko do szkoły" coś wynajdę i nabędę. W tym roku nie kusiło mnie zbyt wiele rzeczy - kupiłam samoprzylepne karteczki, kalendarz, oraz stemple.
Z gazetki wynikało, że stemple pojawią się 20.08, na stronie Biedronki było napisane, że będą od 27.08, a ja kupiłam je dzisiaj, czyli 23.08. Z tą Biedrą to nigdy nic nie wiadomo ;)
W każdym razie z tych stempli było kilka zestawów do wyboru:
• tusze do stempli, 15 szt. 
• drewniane stemple litery, 25 szt. 
• drewniane stemple napisy, 25 szt. 
• korkowe stemple emotikony, 25 szt. 
• drewniane stemple wzory a la mandala, 15 szt.

Każdy za 16.99 zł.

Najbardziej zainteresował mnie ostatni i taki właśnie nabyłam. Zestaw zapakowany jest w plastikowy słoiczek.
W zestawie jest 15 stempli w kolorach: różowym, zielonym i niebieskim. Na każdym jest przedstawiony wzór.
 Tak wygląda przykładowy stempel:
 Tak prezentują się na kartce:
Jestem bardzo zadowolona z zakupu - przydadzą mi się do ozdabiania kartek i plannera :D
Kto też nabył? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz