niedziela, 26 sierpnia 2018

Okrągła torba DIY

Hej!
Okrągłe torebki z wikliny i innej słomy to zdecydowany hit tego lata. Ja swój koszyk (co prawda nie okrągły) dopadłam w lumpeksie, natomiast okrągłą torebkę zrobiłam sobie z włóczki. Chciałam mieć jeszcze torebkę z siedziska z Pepco, ale czekałam, aż cena nieco spadnie. Od kiedy tylko je zobaczyłam, to wiedziałam, że będzie z niego fajna torba :D Niby 20 zł za siedzisko to nie jest dużo, ale 10 zł brzmi już nieco lepiej :D Długo czekałam na obniżkę, ale udało mi się w końcu znaleźć ostatnie siedzisko z wyprzedaży, toteż od razu zabrałam się do roboty. Rozprułam kawałek i wybebeszyłam środek. Wsadziłam kawałek materiału, by udawał podszewkę. Następnie wsadziłam dwa karabińczyki, na które później zaczepiłam pasek. Naokoło (od karabińczyka do karabińczyka) przykleiłam taśmę z pomponami. Uwielbiam pompony i nie mogło ich zabraknąć na samej torebce - poprzyklejałam ich całe multum. I cóż, gotowe :) Oj, niewiele czasu mi to zajęło ;)
Torebka nie ma zamknięcia. Jak wymyślę jakieś fajne, to zrobię update :D
 Całe mnóstwo kolorowych pomponów (Flying Tiger):
 Do torebki zaczepiłam czerwony pasek oraz zielony chwościk, żeby było jeszcze bardziej kolorowo:
Jak Wam się podoba taki pomysł? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz