środa, 17 października 2018

Kolorowa czapka zimowa

Hej!
Mam dzisiaj do pokazania kolejną czapkę. Co roku robię sobie jakieś czapki - czasami jedną, a czasami więcej. Zależy to od włóczki, inspiracji i potrzeb. Chyba najbardziej ze wszystkich robótek lubię robić właśnie czapki oraz koty :D No i jeszcze koszyki oraz torebki :D
W każdym razie całkiem niedawno zakupiłam w lumpeksie zestaw włóczek w bardzo dobrej cenie (chyba 5,50 zł, jakoś tak). To był zestaw 4 włóczek do stworzenia psiego ubranka.
 Dwie włóczki były, jak ja to mawiam, z farfoclami:
 I dwie zwykłe:
 Do zestawu dołączono brokatowe druty oraz instrukcję wydziergania ubranka:
Zrezygnowałam ze zrobienia okrycia dla pieska, bo mój psiak nie cierpi czegoś takiego. Zrobiłam więc czapkę (standardowo tym sposobem). Dół zrobiłam z czerwonej włóczki (nie widać dobrze tego koloru na zdjęciu), natomiast całą resztę z tej farfoclowej:
Banderola:
Czy macie już czapki na zimę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz