sobota, 20 października 2018

Kalendarz z Biedronki na 2019 rok

Hej!
Co roku w Biedronce kupuję dwa kalendarze. Jeden to szkolny - kupuję je od kilku lat i służą mi w domu, natomiast drugi to kalendarz na cały jeden rok i takowy mam w torebce. Niestety, ale nie umiem się przekonać do plannerów w telefonie. Ja jestem starszej daty :D i po prostu wygodniej mi w tym wypadku korzystać z analoga :D Do tego prawdopodobieństwo straty danych z telefonu jest większe niż to, że torebka sama się zapali xD
W każdym razie kupiłam już sobie kalendarz na 2019 rok w Biedronce za złotych piętnaście (są teraz w sklepach). Wybrałam okładkę we flamingi, a wszystkich wzorów do wyboru było 4. Tak prezentuje się kalendarz z przodu:
 Wewnętrzna okładka też jest we flamingi (loveeeee):
Zaraz za stroną z miejscem na swoje dane znajduje się krótka ściągawka z numerami kierunkowymi oraz strefami czasowymi:
Dalej znajdują się skrócone kalendarze na 2019 i 2020 rok:
Każdy dzień jest na oddzielnej stronie (standardowo oprócz weekendów). Jest plan dnia, notes oraz mini kalendarz:
Jak wspomniałam wyżej, sobota i niedziela są na jednej stronie:
Na końcu znajduje się jeszcze adresownik:
oraz notes w kropki:
 Kalendarz wyprodukowała firma Interdruk:
Planner ma format B6, zawiera 352 strony, ma dwie gumki - jedną do "oplecenia" całego kalendarza, a drugą na długopis. Okładka ma uszlachetnienie w formie lakieru UV na flamingach i elemencie z napisem.
Jestem bardzo zadowolona z zakupu, ten kalendarz podoba mi się zdecydowanie bardziej niż ten sprzed roku. Kto się też skusił? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz