sobota, 27 października 2018

Upiorne dynie | Jesienne podkładki | Wesoły ananas

Hej!
Nie obchodzę zbytnio Halloween, chociaż lubię straszne dynie, motyw czaszki i tego typu rzeczy. Nie stroję też domu specjalnie na to święto - lampki w kształcie nietoperzy wiszą u mnie cały rok :D Tym razem jednak postanowiłam zrobić upiorne dynie z filcu, bo natchnął mnie taki oto szablon. I powstały 3 dynie:
Wymyśliłam sobie, że postawię je na moich półkach-szufladach. Stwierdziłam, że przy okazji postawię też tam trumnę:
Ale że trumna miała napisy, postanowiłam ją obkleić. Padło na brokatowy papier :D
[Uprzedzam pytania - tak, czuję się bardzo dobrze].
Dwie dynie leżą sobie na jednej półce:
A trzecia dynia spoczywa na drugiej półce razem z trumną:
Jakiś czas temu wymieniłam też moje botaniczne podkładki pod kubki na typowo jesienne. Robiłam je z szablonów zebranych na mojej tablicy na Pinterest, już niestety nie pamiętam z których. Na stoliku kawowym zrobiło się nieco bardziej kolorowo :D
 A na sam koniec mam jeszcze sporego ananasa. Inspiracja to oczywiście ta piosenka:
Ananasa narysowałam sobie sama. Chciałam, żeby był nieco weselszy, toteż dodałam mu okularki:
 Może służyć jako ozdobna poduszka lub jako ozdoba na półce:
Jak Wam się podobają takie ozdóbki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz