środa, 18 września 2019

Zimowa czapka w paski

szydełkowa czapka w paski na zimę
Hej!
Zima już blisko i nie ma co się oszukiwać. Dlatego najlepiej już teraz dziergać czapki, by głowy nie przewiało.
Uwielbiam robić czapki. Gdybym mogła, to robiłabym je cały czas, na przemian z koszykami i torebkami :D Ciągle wymyślam coś nowego, chociaż nie każdy projekt realizuję. Ale samo wymyślanie też jest kreatywne. I tak ostatnio naszło mnie na zrobienie kolorowej czapki w paski. Ściągacz miał być szary, a reszta to już wariacja. I tak też uczyniłam. Z szarej włóczki zrobiłam ściągacz, a następnie zrobiłam kolorowe paski. Oto i moja nowa czapka:
szydełkowa czapka w paski na zimę

szydełkowa czapka w paski na zimę

szydełkowa czapka w paski na zimę
Czapkę robiłam tym sposobem, ale musiałam dokonać zmian. Z racji tego, że są tu paski, musiałam robisz szew (i tak go nie widać). No i oprócz półsłupków, dołożyłam parę słupków. Taki był zamysł i bardzo mi się to podoba :)
szydełkowa czapka w paski na zimę
Jeśli chodzi o włóczki, to szara oraz żółta są z Action. Tu banderola żółtej, ale ta od szarej jest taka sama (oprócz koloru):
szydełkowa czapka w paski na zimę
szydełkowa czapka w paski na zimę
Fioletowa włóczka pochodzi z lumpeksu:
szydełkowa czapka w paski na zimę
szydełkowa czapka w paski na zimę
Niestety, ale banderoli od zielonej i różowej nie mam, bo były to jakieś resztki z lumpa.

Jak Wam się podoba taki projekt? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz