czwartek, 26 września 2019

Łańcuch z perłami DIY

Łańcuch z perłami DIY

Hej!
Perły niemal nie wychodzą z mody. Nie to, żebym była jakimś super modnym człowiekiem, ale lubię śledzić trendy, bo mnie to zawsze do czegoś zainspiruje. I tak właśnie zainspirował mnie jakiś dom mody, ale zabijcie mnie, nie wiem który. Było to w zeszłym roku, przeglądałam różne strony i zobaczyłam właśnie gruby łańcuch z perłami. Tamten naszyjnik był złoty, jednak ja do projektu użyłam srebrnego łańcucha.

Co będzie potrzebne?
-gruby łańcuch
-perły
-szpilki jubilerskie lub drucik
-karabińczyk
-bocianki i szczypce
Łańcuch z perłami DIY
Nawlekamy perłę na szpilkę. Jeśli nie mamy szpilek, można je zrobić z drucika. Ja wybrałam te z haczykiem, a wszystko dlatego, że perły spadały ze szpilek gwoździ.
Łańcuch z perłami DIY
Jeśli drucik jest za długi, docinamy na odpowiednią długość:
Łańcuch z perłami DIY
Następnie zaginamy (ale nie do końca):
Łańcuch z perłami DIY
Zakładamy na łańcuchu i dopiero wtedy zamykamy kółko:
Łańcuch z perłami DIY
I powtarzamy aż będziemy zadowoleni z efektu:
Łańcuch z perłami DIY
Gotowe! :) No dobra, no prawie ;) Jeszcze zapięcie. Ja zrobiłam z karabińczyka, a więcej pisałam w tym poście.
Łańcuch z perłami DIY
Łańcuch z perłami DIY
Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz