sobota, 28 września 2019

Wrześniowe zakupy z Dealz

Hej!
Dawno nie prezentowałam na blogu zakupów, więc czas na taki właśnie post. Tym razem będą to zakupy z Dealz. Lubię ten sklep, bo można kupić w nim nie tylko artykuły do tworzenia, ale także kosmetyki, pierdoły do domu, a nawet jedzenie (no i dużo więcej). Niestety, w Lublinie tego sklepu nie ma, ale to nic. Jak jestem w pobliżu Dealz, to wpadam i zawsze coś kupię. Tym razem nabyłam kilka rzeczy do tworzenia. Niestety, nie wiem jeszcze, jak te produkty się spisują - dopiero je kupiłam :)

Kredki świecowe - 5 zł
Żal nie brać 72 kredek świecowych za takie pieniądze. Można ich użyć nie tylko do malowania. Więcej pisałam tutaj i tutaj.

Metaliczna farba akrylowa - 5 zł
Szkoda, że akurat w tym Dealzie nie było dużego wyboru takich farb, był tylko jeden kolor. Ale przynajmniej zobaczę, czy było warto i najwyżej następnym razem nabędę więcej :D

Klej PVA - 5 zł
Ogromna butla, bo aż pół litra, za piątaka. U mnie klej tego typu schodzi tak szybko, że mój facet pyta, czy go przypadkiem nie piję :D

Narożniki do zdjęć - 2 zł za opakowanie
Tutaj akurat trafiłam na wyprzedaż. Bardzo fajna rzecz i baaaardzo mi się przyda :)

Serwetki - 5 zł
Małe, papierowe serwetki w zestawie 30 sztuk. Mają bardzo ładny kolor. Lubię takich używać do różnych prac.

Stemple - 2 zł
To też produkt z wyprzedaży. Nie widziałam innych wzorów, niestety. Ale urodzinowe stemple bardzo się przydadzą :D
I to wszystkie zakuposki. Jest skromnie, ale byłam jeszcze w Action i to tam zostawiłam kupę pieniędzy. Tam to dopiero było szaleństwo...

Lubicie Dealz? Co lubicie z tego sklepu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz