piątek, 24 lipca 2020

Obrus z bluzki | Dywanik z koszulek

Obrus z bluzki | Dywanik z koszulek

Hej!
Dzisiaj będzie o bluzkach i t-shirtach, bo właśnie takie rzeczy ostatnio przerobiłam i stworzyłam coś zupełnie innego. Podczas wizyty w lumpeksie zakupiłam kilka rzeczy po złotówce. Lubię pójść na taką wyprzedaż, bo można kupić coś do ubrania oraz na przeróbki. I do mojego koszyka wpadła żółta ażurowa bluzka, na którą od razu miałam pomysł.
Obrus z bluzki | Dywanik z koszulek
Spodobała mi się bardzo i zapragnęłam zrobić z niej obrus. Odcięłam przód i w tak prosty sposób powstał obrusik w nieregularnym kształcie - na stolik kawowy jak znalazł :D Zostało mi jeszcze trochę materiału, który z pewnością wykorzystam.
Obrus z bluzki | Dywanik z koszulek
Na złotówce planowałam też zakupić kilka t-shirtów, bo chciałam zrobić jeszcze jeden dywanik do łazienki. Był mały wybór, ale udało mi się coś dobrać. Kupiłam dwie koszulki w niebieskim kolorze oraz dwie szare i te dwie zafarbowałam barwnikiem do tkanin. Następnie z koszulek zrobiłam włóczkę i wyplotłam niewielki dywanik. Uwielbiam te dywaniki, bo można zrobić je niewielkim kosztem, a i łatwo utrzymać je w czystości - wystarczy wrzucić do pralki i już. No i do tego całkiem długo służą. Najlepiej takie dywaniki robić z koszulek, które nie są nam potrzebne, a jak już kupujemy takie w lumpeksie, to polecam brać jak największe. Więcej będzie włóczki :D
Obrus z bluzki | Dywanik z koszulek
Jak Wam się podobają takie przeróbki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz