niedziela, 20 maja 2018

Jak zrobić włóczkę z t-shirtów DIY

Hej!
Włóczka z odzysku jest teraz bardzo popularna. Z przędzy zrobionej z t-shirtów i innych ubrań można stworzyć przeróżne rzeczy - torebki, dywaniki, różnego rodzaju pokrowce itp. Ja sama bardzo lubię tego typu włóczkę i czasem kupuję ją w sklepach internetowych, jednak częściej robię ją sama. Albo wyciągam z szafy stare, niepotrzebne koszulki, albo kupuję w lumpeksach za 1 zł i wybieram męskie, bo są zazwyczaj większe niż damskie. Nie wrzucam do koszyka koszulek z "gumowymi" nadrukami, naszywkami i przyklejanymi dżetami.
Dzisiaj pokażę jak w szybki sposób zrobić swoją włóczkę.
Co będzie potrzebne?
-t-shirt
-nożyczki
Ta koszulka co prawda miała jakieś naszywki, ale szybko sobie z nimi poradziłam.
Następnie odcięłam górę koszulki, tuż pod rękawami:
Poprzecinałam ją w ten sposób:
A następnie rozcinałam w ten sposób:
Nie musimy się przejmować, że coś jest nierówno - naciągnie się i będzie git ;)
Po rozcięciu mamy jeden długi sznur:
Musimy go nawinąć, ale idzie to szybko i sprawnie.
Mamy motek własnoręcznie wykonanej włóczki :)
Robicie własną włóczkę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz