sobota, 12 października 2024

Czapka Gryffindoru | Zestaw kreatywny Harry Potter

Hej!
Niedawno na wyprzedaży garażowej trafiłam na okazję i kupiłam dwa zestawy kreatywne ze świata Harry'ego Pottera. Jeden z nich to zestaw do robienia na drutach. Chociaż na drutach robiłam ostatni raz ponad 10 lat temu, to nie zraziło mnie to. Stwierdziłam, że po prostu zamienię druty na szydełko :D
Oto i zestaw kreatywny Harry Potter - "Wearable knitted makes". Jest to zestaw do wykonania czapki Gryffindoru:
W zestawie były włóczki (już nie zdążyłam zrobić zdjęcia, bo od razu zabrałam się za robótkę), druty, książeczka ze wzorami oraz igła:
Broszurka z projektami jest bardzo inspirująca:
Jak już wyżej wspomniałam, w środku są włóczki do wykonania czapki w kolorach Gryffindoru, więc taką zrobiłam. Ja szydełkowałam według własnego wzoru. I mam kolejną czapkę na zimę :D
Książeczka ze wzorami mnie zainspirowała i wyszyłam znak Insygniów Śmierci:
Ciężko zrobić zdjęcie czapki na płasko - tutaj złożona na pół:
Z części resztek zrobiłam mały szaliczek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz