czwartek, 17 października 2024

Kalendarz na 2025 rok z Action

Hej!
Jeśli chcecie nabyć kalendarz na 2025 w sklepie Action, to teraz jest dobry moment, by to zrobić. Ostatnie lata pokazały, że w grudniu nie ma już co zbierać (o początkach stycznia nie wspominając). Jest tam spory wybór - dostać można kalendarze małe, duże, tygodniowe, dniowe, rodzinne. A i ceny są przystępne. Ja pokażę kalendarz, jaki nabyłam dla siebie. Mój jest tygodniowy, bo taki najlepiej mi się sprawdza. Jest w formacie A5, ma gumkę oraz wstążkę  i zapłaciłam za niego 8,95 zł. Kalendarze znajdują się na dziale biurowym, są różne okładki do wyboru.
Oto i mój kalendarz na 2025:
Informacje od producenta:
Pierwsza strona jest na podstawowe informacje o właścicielu. Dodam też tu, że kalendarze w Action nie są po polsku. A szkoda. Jesteśmy w Polsce, mówimy po polsku. No, ale. Co ja się będę czepiać. Tam dalej są strony z tłumaczeniem. 
To właśnie te strony. Są tłumaczenia słówek z kalendarza. Oczywiście są błędy, np. "Nasze agenda są złożone w wielkiej opowieści. Jednakże żadne prawa nie zostaną pochodzone z treści tego problemu" (pisownia oryginalna).
Także tak...
Dalej są linki, gdzie dowiedzieć się można, kiedy w danym kraju są ferie szkolne. Nie wiem, wyszukiwarki internetowe to już chyba przeżytek. Jest też miejsce na notatki:
Święta w poszczególnych krajach i oczywiście legenda z tłumaczeniem:
Dalej tłumaczenia i miejsce na notatki:
Jest kalendarz! Na początek - skrócony:
Mini planer miesięczny:
Dalej znowu jest miejsce na notatki, a potem kalendarz tygodniowy na cały rok:
Łatwo znaleźć dany miesiąc:
Tak wyglądają kolejne strony kalendarza. Siedem dni na dwóch stronach. Najwięcej miejsca do zapisków jest od poniedziałku do piątku, dwudzionek weekend jest ściśnięty:
Nazwy miesięcy są złocone:
Po grudniu są strony na zapisanie spotkań po 2025 roku:
Miejsce do zapisania dat urodzin:
A także adresów:
No i na notatki:
Na samym końcu jest koperta na luźne kartki. Dla mnie duży plus, chociaż jak takiej nie ma, to sobie wklejam własną. Szkoda, że nie dorzucili gumki na długopis :D
Mnie kalendarz się podoba - w sumie gdyby mi się nie podobał, to bym go nie kupiła :D W sklepie bez problemu można przejrzeć poszczególne planery i zdecydować o zakupie. A wybór, póki co, jest spory. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz