niedziela, 20 października 2024

Wieża Gryffindoru z Action

Hej!
W sklepach Action znaleźć można różności związane z Harrym Potterem. Jedną z nowości na półce jest zamek do zabawy, a właściwie wieża Gryffindoru. W cenie regularnej kosztuje 89,99 zł.
Zdjęcia opakowania robiłam po wyjęciu wszystkiego - przez okienko widoczne były figurki z zastawu. W środku pudełka są jeszcze elementy do składania, instrukcja oraz naklejki z obrazami.
Z tyłu podane są wymiary:
Instrukcja jest bardzo prosta i wszystko jest w niej super pokazane. Części zamku są ponumerowane (niektóre z tyłu, niektóre gdzie indziej), więc w razie wątpliwości można sprawdzić, czy bierze się odpowiednią część. Dodam też, że części są dobrze spasowane i jeżeli na zdjęciu jest coś, co odstaje, oznacza to, że ja nie złożyłam tego do końca (przez moje problemy zdrowotne, bo dużej siły do składania nie trzeba :D - to tak dla jasności). 
Wieżę składa się bardzo szybko, nie ma tam wielu elementów, że zajmuje to cały dzień. Do tego części są z mocniejszego plastiku - nic się nie wygina i nie łamie. Wieża ogólnie bardzo stabilna. 
W zestawie są dwie metalowe figurki - Snape'a i Harry'ego. Na kolejnych zdjęciach można zobaczyć moje figurki z Kinder Joy.
Zdjęcia wieży Gryffindoru robiłam w sztucznym świetle :)
Nawet Zenek odwiedził Hogwart :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz