sobota, 10 marca 2018

Torba-koszyk

Hej!
Rozkręciłam się w dziedzinie tworzenia i przerabiania torebek, ale przyznaję bez bicia - po prostu uwielbiam torebki! Toteż poczyniłam kolejną, tym razem w zupełnie innym stylu. Tym razem jest to koszyk z drewnianymi rączkami, bez żadnych pasków do przewieszania. Wszystko przez to, że znalazłam w lumpeksie jakąś tam torebeczkę właśnie z takimi rączkami. Za 1 zł żal było nie brać i kupiłam ją tylko dla tychże rączek. Ostatnio nakupiłam sporo torebek właśnie dla rączek, pasków i innych elementów, bo za złotówkę takich rzeczy nie kupię nigdzie indziej :)
No więc chwyciłam za t-shirtową włóczkę i wydłubałam sporych rozmiarów koszyk. Jeden motek nie wystarczył, ale z tym się liczyłam i do koloru szarego dobrałam żółty. Tak koszyk prezentuje się w całej okazałości:
Dodałam też żółty frędzelek (Action):
Jak Wam się podoba taki twór? :)

4 komentarze: