sobota, 1 grudnia 2018

Zimowy puder do kąpieli DIY

Hej!
No i mamy grudzień! Jak zauważyłam, sporo osób uważa, że jest to najpiękniejszy miesiąc w roku - cieszą się na nadchodzące Boże Narodzenie. Aby umilić ten zimowy czas mam dla Was przepis na pięknie pachnący puder do kąpieli. Zapach ma obłędny i zdecydowanie zachwyca. Do tego może być fajnym pomysłem na prezent :)

Co będzie potrzebne?
-opakowanie sody oczyszczonej
-opakowanie kwasku cytrynowego
-kilka łyżeczek glinki
-kilka łyżeczek mleka w proszku
-kilka kropli olejku cynamonowego i pomarańczowego
Do miseczki wsypujemy sodę, kwasek, dodajemy mleko w proszku oraz wybraną glinkę (u mnie biała) i mieszamy. Następnie dodajemy kilka kropli olejku pomarańczowego oraz cynamonowego (jeśli nie macie olejków w domu, można po prostu dodać trochę cynamonu i pomarańczowego aromatu do ciasta). Znowu mieszamy, a na koniec przesypujemy do słoiczka. Gotowe! :)
Te konkretne olejki dodałam ze względu na zapach, ale warto wspomnieć, że olejek pomarańczowy ma między innymi działanie przeciwdepresyjne [idealny na melancholijne wieczory ;)], a olejek cynamonowy (między innymi) poprawia nastrój i rozgrzewa.
Lubicie takie dodatki do kąpieli? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz