czwartek, 4 lipca 2019

Kwiatowy kolorowy brelok DIY

Hej!
Dzisiaj szybki tutorial jak zrobić kwiatowy brelok. Nie wiem jak Wy, ale ja breloczki uwielbiam i najczęściej przypinam je do torebek. Tym razem pokusiłam się o zrobienie breloczka z koralików do prasowania.

Co będzie potrzebne?
- koraliki do prasowania
- żelazko
- krótki łańcuszek
- małe kółeczka i kółko do breloka
- inne dodatki (opcjonalnie)
Na plastikowej podstawce do koralików układamy kształt kwiatka. Można od razu zamontować kółeczko, można też zrobić to później.
Kładziemy papier do prasowania i prasujemy, aż koraliki się połączą. Jeśli nie montowaliśmy kółka, robimy dziurkę igłą i montujemy kółko.
Robimy tyle kwiatków, ile chcemy:
Czas na montaż!
Zaczepiamy kółko do breloczków do łańcucha.
Na łańcuszku montujemy kwiatki.
Ja zamontowałam 5 kwiatków, bo chciałam jeszcze doczepić owocki i koraliki. Gotowe!
Jak Wam się podoba taki kolorowy brelok? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz