środa, 2 października 2019

Ball bungee DIY

DIY Ball bungee zrób to sam
Hej!
Staram się ostatnio publikować posty, które od dłuższego czasu trzymam w roboczych. Przy okazji kasuję to, co niezbyt mi wyszło i czego nie chcę już pokazywać światu. To jest zdecydowanie dobre sito :)
Dzisiaj przyszedł czas na post z marca zeszłego roku. Pokażę, jak zrobić uchwyty typu ball bungee. O tego typu uchwytach dowiedziałam się niechcący, ale postanowiłam je sobie zrobić, bo bardzo się przydają. Miałam już trochę czasu na test i jestem z nich zadowolona.
Ball bungee to uchwyty używane głównie w fotografii, np. do przyczepiania lampy do czegoś tam. Ale tak naprawdę można ich używać do zupełnie innych rzeczy i znajdzie się dla nich dużo zastosowań.

Co będzie potrzebne?
-gumka
-guzik z dwiema dziurkami
-nożyczki
DIY Ball bungee zrób to sam
Wykonanie jest banalnie proste. Ucinamy gumkę na odpowiednią długość. Trudno mi powiedzieć, ile to ma być centymetrów, bo to zależy, co do czego będziemy montować. Ja sobie zrobiłam po prostu kilka różnych.
DIY Ball bungee zrób to sam
Wsuwamy gumkę w dziurki guzika:
DIY Ball bungee zrób to sam
I zawiązujemy gumkę tak, by guzik się nie suwał. Gotowe :)
DIY Ball bungee zrób to sam
Tutaj przykład, do czego używam ball bungee. Jest to taka DIY lampa i trzeba było jakoś przyczepić bateryjki ;)
Montaż jest bajecznie prosty - po prostu owija się gumką przedmiot (i to, do czego mocujemy), a następnie zaczepia końcem gumki o guzik. I tyle :) I uchwyt ball bungee będzie trzymał co trzeba :D
DIY Ball bungee zrób to sam
Używacie czegoś takiego? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz