wtorek, 8 października 2019

Lampki w morskim stylu DIY

Lampki w morskim stylu DIY
Hej!
W poprzednim, zakupowym poście, wspomniałam, że koraliki już do czegoś wykorzystałam. W rzeczy samej :D Otóż zrobiłam sobie łańcuch LED w morskim stylu. W mojej łazience króluje ten właśnie styl, więc takie oświetlenie świetnie będzie tam wyglądać. Zapytacie pewnie na co mi lampki w łazience? To drobna inspiracja brakiem prądu. U mnie dość często prądu nie ma, a taki sznur na baterie będzie świetnym ratunkiem w kryzysie :D Nigdy nie wiadomo, gdzie człowieka złapie nagłe wyłączenie prądu...

Co będzie potrzebne?
-lampki LED
-koraliki, elementy dekoracyjne w morskim stylu
-klej na gorąco
Lampki w morskim stylu DIY
Grzejemy pistolet z klejem i w międzyczasie szykujemy ozdobne elementy. Ja wybrałam koraliki z TEDi, statki z KIKa i rybki z Action. Następny etap to przyklejanie ozdób. Ja przymocowałam je tuż przy lampkach, ale można zrobić to wedle własnych upodobań. Gotowe :D
Lampki w morskim stylu DIY
U mnie lampki mają niebieski kolor, akurat udało się wpasować kolorystycznie :D
Lampki w morskim stylu DIY
Tak to wygląda przy zgaszonym świetle:
Lampki w morskim stylu DIY
A tak przy zapalonym :) Łódka jest z KIKa, zawieszka Laundry z lumpeksu, a tabliczka z muszlami to DIY.
Lampki w morskim stylu DIY
Jak Wam się podobają? Lubicie morski styl? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz