piątek, 25 października 2019

Październikowe zakupy z Tigera

zakupy z Tigera

Hej!
Październik powoli się kończy, więc czas na pokazanie zakupów z Flying Tiger z tego miesiąca. Kupiłam niewiele, a najbardziej zależało mi na naklejkach Halloween. Przy okazji kupiłam kilka nowych rzeczy.

Arkusze filcowe - 4 zł
Filcu w domu mam od groma, ale nie przeszkodziło mi to w zakupie takiego ładnego. Były też inne wzory do wyboru, nawet z brokatem. W środku są dwa arkusze.
zakupy z Tigera ozdobny filc

Naklejki kosmiczne - 4 zł
Kosmos niesamowicie mnie inspiruje. W dziale wyprzedażowym znalazłam takie oto naklejki.
zakupy z Tigera kosmiczne naklejki

Naklejki Halloween - 6 zł
Właśnie czegoś takiego szukałam. Było kilka wzorów do wyboru, ja wybrałam takie.
zakupy z Tigera naklejki halloween

Naklejki scrapowe - 3 zł
Zawsze chciałam je kupić i w końcu się skusiłam :D Wzięłam z ptakami.
zakupy z Tigera naklejki

Notes pluszowy - 4 zł
To też produkt z wyprzedaży. Lubię motywy zwierzęce, lubię plusz, w ogóle lubię notesy. Fajny do położenia na biurku i notowania :D
zakupy z Tigera futrzany notes

Farba akrylowa - 6 zł
Uwielbiam te farby, są super. Mam inne kolory, a tym razem wybrałam niebieskość.
zakupy z Tigera farba
Co ostatnio kupiliście w Tigerze? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz