sobota, 5 października 2019

Październikowe zakupy z TEDi

Hej!
Biadoliłam ostatnio, że dawno nie było zakupów, więc teraz to nadrabiam. Posty zakupowe cieszą się u mnie na blogu dużą popularnością, a przyznam, że i ja lubię takie posty (czy filmiki na YT) u innych. Jest to dobre, by się doinspirować, poznać nowe produkty albo i nawet sklepy. Właśnie dzięki jednemu filmikowi usłyszałam o sklepie TEDi. Okazało się, że sklep taki jest w Lublinie, no to ruszyłam do tegoż przybytku, aby zbadać organoleptycznie, co tam jest fajnego. Całkiem fajny jest to sklep, ale nie wszystkie ceny przypadły mi do gustu. W sumie wiadomo, że nie wszystko w każdym sklepie jest w fajnych cenach. Ale udało mi się kupić kilka rzeczy. Starałam się nie szaleć :D

Zestaw naklejek - 6,50 zł
Dość spory zestaw, bo ma aż 268 naklejek i to różnych. Bardzo mi się spodobały :)

Blok projektowy - 4 zł
Kolejne papiery w mojej kolekcji i fajnie, że są takie ciemniejsze. Do tej pory miałam same jasne :D Ogólnie w TEDi jest sporo papierów, ale te, które najbardziej mi się podobały, były dość grube. Te są cieńsze.

Naklejki - 4 zł
I znowu te metalowe naklejki... Nie mogłam się oprzeć, bo w kaboszonie jest ciemniejszy motyw :D

Koraliki w morskim stylu - 4 zł
Lubię morski styl i powiem Wam, że te koraliki już wykorzystałam. Na dniach pokażę, co stworzyłam :D

Zestaw bawełnianych toreb - 6,50 zł
Niezbyt duże, ale będą super na prezenty. Można je podrasować, np. pomalować. Fajna sprawa.

Taśma z pomponami - 4 zł
Takiej neonowej taśmy nie mam w swojej kolekcji. Może i nadużywam tego stwierdzenia :D Ale akurat zielonej to nie mam :D

Kółka do breloków - 4 zł
Przydatna rzecz. I cena dobra :D

Farby akrylowe - 4 zł
Podeszłam do tych farbek z rezerwą, bo ostatnio znowu się nacięłam i kupiłam farby z tak nędznym pigmentem, że to tylko siąść i płakać. Ale postanowiłam wziąć te z TEDi na wypróbowanie. I powiem Wam, że kolory są bardzo ładne :) Na pewno kupię więcej kolorów.
Znacie, lubicie ten sklep? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz