wtorek, 17 sierpnia 2021

Jedyny taki kot na świecie

szydełkowy kotek
Hej!
Pomysł na projekt nowego odjechanego kota pojawił się, jak zwykle, przez przypadek. Robię wymianki z pewną sympatyczną osobą, no i wymieniamy się też ręcznie robionymi przedmiotami. I tak sobie pomyślałam - zrobię tej osobie coś, co powstanie w jednym jedynym egzemplarzu. 
Szydełkowe koty to mój konik. Lubię je robić i najchętniej tworzyłabym ich dużo więcej. Wpadłam na pomysł, że skoro ma to być wyjątkowy prezent, zrobię skrzydlatego kota, bo dlaczego nie. Kiedyś zrobiłam kota na biegunach, zresztą, w rękodziele to wiele rzeczy można robić. Grunt to mieć wyobraźnię. 
Najpierw rozrysowałam sobie ten projekt, żeby nie zapomnieć. Potem wybrałam odpowiednią włóczkę  i zabrałam się do pracy. Stworzyłam ciałko kotka, wyszyłam mu oczy i wąsiska. Następnie zrobiłam skrzydła z filcu i dodatkowo wyszyłam napis "hope". Po co te skrzydła i napis? Bo wyżej wymieniona sympatyczna osoba lubi i skrzydła, i napis "hope". A potem poskładałam wszystko do kupy i powstał jedyny taki kot na świecie. Na sam koniec dodałam mu jeszcze ręcznie robiony naszyjnik z żywicy.

szydełkowy kotek
szydełkowy kotek
szydełkowy kotek
szydełkowy kotekszydełkowy kotek
szydełkowy kotek

Kotek jest już u nowej właścicielki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz