poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Sierpniowe zakupy z Action

zakupy z action

Hej!

Dawno nie było zakupów z Action, więc dziś czas na takowe :D Podczas ostatniej wizyty w tym fajnym sklepie, wpadło mi kilka rzeczy do koszyka. Zapraszam do oglądania ;)

Brokatowy tusz, 4.39 zł/sztuka

Lubię takiego typu tusze i skusiłam się na te z Action, bo ich nie miałam. Jestem ich bardzo ciekawa :D

zakupy z action brokatowy tusz deco time

Włóczka, 4.29 zł/sztuka
Oooo, włóczek nigdy dość :) Wzięłam dwa kolory, jeden błękitny, drugi jakiś taki jasny. Ostatnio sporo włóczki mi idzie na moje małe kwiatkowe projekty :D
zakupy z action włóczka

Akwarele metaliczne/metalizowane, 6.49 zł/sztuka
Mam już akwarele z tej serii, tyle że inne kolory. Bardzo się cieszę, że znowu się pojawiły, bo już mi się kończą, a uwielbiam te farbki :) Te zestawy są jeszcze z pędzelkiem.
zakupy z action akwarele metaliczne


Farby do tkanin, 8.89 zł
Nigdy nie miałam farb konkretnie do tkanin, więc sobie wypróbuję. Mam nadzieję, że będą ładnie wyglądać :)
zakupy z action farby do tkanin
Akwarele płynne, 8.95 zł
Mam już zestaw takich akwarelek w płynie z Action, tyle że mam inne kolory. Są świetne, dlatego kupiłam jeszcze jeden zestaw :D
zakupy z action akwarele
Elementy metalowe, 2.19 zł
To się zawsze przydaje :D Bardzo lubię i szkoda, że nie ma w innych kolorach takich elementów.
zakupy z action elementy metaliczne
Taśma dwustronna piankowa, 2.19 zł
To też się przydaje, do przylepiania jak znalazł :D
zakupy z action taśma dwustronna

Dajcie znać, na co ostatnio skusiliście się w Action :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz