poniedziałek, 5 września 2022

Kwiatowe broszki do torebek | Przeróbka torebek ze sklepu Złotóweczka

Szydełkowe kwiatowe broszki do torebek zrób to sam DIY Przeróbka torebek ze sklepu Złotóweczka rękodzieło handmade
Hej!
Sklep Złotóweczka to kopalnia różności, które wykorzystuję w swoich robótkach. Jakiś czas temu wygrzebałam tam nieduże filcowe torebki. Do wyboru było kilka kolorów, ale ja wzięłam szare. Wiedziałam, że będę je przerabiać ;) Koszt jednej takiej torebeczki to grosze, bo jedynie 5 zł. Wiadomo, jakość to wspaniała nie jest, ale takie czasy. 
W każdym razie zaplanowałam, że torebki będą pełne kwiatów. I tak powstały szydełkowe kwiatowe broszki. Prościzna i tanioszka w wykonaniu. Kwiaty zrobiłam z włóczek z Action. Specjalnie nie naszywałam kwiatów bezpośrednio na torebkę, żeby w razie czego można było je odpiąć i mieć po prostu zwykłą szarą torebkę. No, a broszki też można poprzypinać gdzie indziej, albo sobie nimi dom ozdobić. A jeszcze do tego na kwiatkach są przyczepione motyle. One są z kolei z jakiegoś innego sklepu z duperelami. 
W sumie stworzyłam kwiatowe broszki na dwie torebki:

Szydełkowe kwiatowe broszki do torebek zrób to sam DIY Przeróbka torebek ze sklepu Złotóweczka rękodzieło handmade
Szydełkowe kwiatowe broszki do torebek zrób to sam DIY Przeróbka torebek ze sklepu Złotóweczka rękodzieło handmade
Szydełkowe kwiatowe broszki do torebek zrób to sam DIY Przeróbka torebek ze sklepu Złotóweczka rękodzieło handmade

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz