piątek, 22 września 2023

Świnia

Szydełkowa świnia prosiak himalaya velvet różowa włóczka szydełkowe inspiracje maskotki
Hej!
Bardzo mnie denerwują te durnowate powiedzonka typu "uparty jak osioł", "spocony jak świnia", "gruby jak świnia", "człowiek człowiekowi wilkiem", "zachowują się jak bydło", "zachowują się jak zwierzęta" i tak dalej. Można tu wymieniać bez końca. Co niektórzy rzucają te teksty bez żadnego przemyślenia. Bo jak się zachowują zwierzęta? Wystarczy trochę poobserwować przyrodę, poczytać (taki jest teraz dobry dostęp do wiedzy) - natura jest piękna i ciekawa. Ja mam ten luksus, że mogę sobie popatrzeć na przyrodę z bliska i widziałam już mnóstwo niesamowitych rzeczy, a ile jeszcze przede mną :)
Sama słyszałam pod swoim adresem przeróżne przykre słowa. Nie mam pojęcia, jak można tak się zwracać do człowieka. W każdym razie dzięki temu zżyłam się ze świnią - pięknym zwierzaczkiem i to jeszcze różowym. Z tej okazji zrobiłam sobie maskotkę świnię. Jest przemięciutka, nie jest gruba i się nie poci. Dodam też, że ma z tyłu uroczy ogonek (zapomniałam sfocić). Do tego szaliczek, bo idą chłodniejsze dni. Świnia powstała z włóczki Himalaya Velvet, natomiast szaliczek z włóczki Alison & Mae Medium.
Szydełkowa świnia prosiak himalaya velvet różowa włóczka szydełkowe inspiracje maskotki
Szydełkowa świnia prosiak himalaya velvet różowa włóczka szydełkowe inspiracje maskotki
Szydełkowa świnia prosiak himalaya velvet różowa włóczka szydełkowe inspiracje maskotki
A tymczasem lecę z moją świńską towarzyszką tworzyć kolejne podrzutki na RAOCK. Mam już baaardzo dużo szydełkowych cudaków, ale robię kolejne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz