poniedziałek, 18 września 2023

Random Acts of Crochet Kindness 2

Hej!
Miałam podrzucać w ramach akcji Random Acts of Crochet Kindness w najbliższym czasie, ale sama nie spodziewałam się, że nastąpi to tak szybko. No, ale łapki same chciały tworzyć, to po co czekać. Mam ochotę wysłać trochę dobra w świat. Do podrzucania byłam gotowa niecały tydzień po ostatniej akcji, ale dopiero dzisiaj cudaki poszły w świat. Zrobiłam kilka kotów, uwielbiam je robić. Od kiedy stworzyłam pierwszego ponad 10 lat temu, tak robię je ciągle. Do tego dwie uśmiechnięte gębki, kwiatuszek, serduszko oraz żabka. Dzisiaj podrzucałam je w Lubartowie :)

Podrzutki do pewnego urządzenia, w którym można nadać lub odebrać paczkę:
Random Acts of Crochet Kindness PL Polska Lubartów
Random Acts of Crochet Kindness PL Polska Lubartów
Gotowa! :D Można ruszać w świat.
Jak myślicie, że to koniec, to absolutnie nie. Mam już kilka gotowych podrzutków na kolejny raz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz