poniedziałek, 4 września 2023

Wrześniowe zakupy z Action

Hej!
Dzisiaj kilka drobnostek ze sklepu Action. Jest to wpis dotyczący zakupów, więc nie będzie testów i tego typu rzeczy, ale sama prezentacja :) Zapraszam do oglądania :)

Lampa z soli himalajskiej Deluxa, ok. 8x12 cm, 22.95 zł
Nowość z Action, czyli nieduża lampa z soli himalajskiej. Jest na kabel USB. Mam nadzieję, że będzie ładnie świecić :)

Lampa z soli himalajskiej Deluxa zakupy nowości Action

Ramka na zdjęcia, 6 x 8,5 x 2cm, 3.49 zł za sztukę
Małe rameczki na foteczki - ja wybrałam 3 kolory, a był jeszcze biały :)
Ramka na zdjęcia, 6 x 8,5 x 2cm Action

Dekoracja z żywicy - poroże jelenia, 9x6 cm, 2.84 zł za sztukę
Uwielbiam tego typu motywy, więc skusiłam się na dekorację z żywicy poliestrowej. Do wyboru są jeszcze białe i czarne rogi.
Dekoracja z poroża jelenia, 9x6 cm, Action zakupy

Creall Do & Dry glina do modelowania, 500g, 6.89 zł
Cóż tu dużo mówić - glina suszona powietrzem, można coś z niej zrobić, pomalować i w ogóle git majonez ;)
Creall Do & Dry glina do modelowania, 500g, Action zakupy

Blok do scrapbookingu (blok projektowy fancy) Avec 15x15 cm, 24 kartki, 4.65 zł
A tak mnie naszło na bloczek z papierami... Bardzo lubię te z Action i mam ich kilka. Te tutaj mają motyw nocnego nieba.
Blok do scrapbookingu (blok projektowy fancy) Avec 15x15 cm, 24 kartki Action zakupy
Blok do scrapbookingu (blok projektowy fancy) Avec 15x15 cm, 24 kartki Action zakupy

Koraliki do prasowania Grafix, 13.95 zł
Bardzo lubię koraliki do prasowania, bo można z nich dużo rzeczy stworzyć. Tych z Action jeszcze nie miałam. Ale wyglądają zachęcająco - są w sporym wiaderku, mają szablony, a i cena jest dobra.
Koraliki do prasowania Grafix zakupy Action
Koraliki do prasowania Grafix zakupy Action

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz