piątek, 19 lipca 2024

Frotki do włosów scrunchies DIY

 
Hej!
Przeglądam ostatnio foldery ze zdjęciami na bloga, żeby czasem wstawić też coś zaległego. I tak trafiłam na zdjęcia frotek do włosów, które zrobiłam już dawno temu. Trochę się zdziwiłam, bo byłam pewna, że już je pokazywałam :D Ale tak to jest, bardzo często robię różne rzeczy, następnie fotografuję i ostatecznie nie wstawiam na bloga. Bywa i tak ;)
W każdym razie, stworzyłam kiedyś trochę frotek do włosów (tzw. "scrunchies", ale ja wolę polską nazwę). Zrobienie takiej frotki jest banalnie proste - wystarczy włóczka i gumka do włosów. Ja najpierw obrabiam gumkę półsłupkami, a w kolejnym okrążeniu w każdym półsłupku robię dwa-trzy półsłupki (czasem robię półsłupki nawijane albo słupki, to zależy). Dzięki temu frotka się wywija i jest duża.
Niżej prezentuję frotki z różnych włóczek. Zrobienie takiej frotki to też dobry pomysł na wykorzystanie resztek włóczek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz