poniedziałek, 1 lipca 2024

Kredki akwarelowe Kids Kingdom z Action

Hej!
W sklepie Action kupić można zestaw kredek akwarelowych Kids Kingdom za 19,95 zł. Znaleźć go można na dziale dla dzieci, chociaż nie trzeba być dzieckiem, żeby takich kredek użyć. W zestawie znajduje się 40 kredek, do tego są dwa pędzelki na wodę, całość zapakowana jest w pudełko z szufladkami (są różne wzory tych pudełek do wyboru). 
Na początku (jak zawsze) zaznaczam, że nie jestem profesjonalistką i moim celem jest pokazanie produktu z bliska oraz kolorów na kartce.
Oto i opakowanie kredek akwarelowych Kids Kingdom z Action:
Opakowanie (kartonik) nie jest jakieś mocne. Na pewno przy częstym używaniu się rozwali.
Kredki są w szufladkach. Fajny pomysł, chociaż jak już wyżej napisałam - nie jest to zbyt porządne. 
Na pierwszym zdjęciu mogliście zobaczyć, że kredki są ładnie poukładane i tego się spodziewałam w środku. A tu bez ładu i składu :D Ja już ich nie przekładałam i w takiej kolejności użyłam na kartce. Jak widać, kredki są na plastikowych tackach z cienkiego plastiku.
Kredki, jak kredki. Widać, jaki kolor się bierze do ręki. Oczywiście tak mniej więcej, nie jest to idealne odwzorowanie.
Uznałam, że skoro do zestawu dołączone są pędzle na wodę, to nałożę kredki na sucho (blok do akwareli z Action), a potem użyję wody. Tutaj kredki od razu po nałożeniu - niektóre się osypują, jedne są miękkie, inne twarde. Niby zestaw, a kredki zupełnie różne... 
Kredki akwarelowe Kids Kingdom na kartce z bloku akwarelowego:
A tu po użyciu wody. Jak widać, niektóre kredki w połączeniu z wodą wyglądają ładnie - mnie się bardzo podoba żółty. Inne wyglądają, jakby nie chciały się łączyć z wodą, a jeszcze inne - jakby w ogóle nie reagowały na wodę (np. czerwony z górnego rzędu, niebieskie z przedostatniego). 
Skoro tak, to wzięłam losowe kredki i namoczyłam je w wodzie, a następnie nałożyłam na kartkę - jest lepiej, ale nadal efekt taki sobie. Na samym dole kolory obok siebie - pod czerwonym kartka zaczęła się rwać. 
Jak dla mnie kredki są takie sobie, ale przypominam - w zestawie jest 40 kredek, dwa pędzelki, a to wszystko zapakowane w pudełko z szufladkami. I to w zawrotnej cenie 19,95 zł. W Action są jeszcze >>akwarelowe kredki Creative Artist<<, które bardziej mi się podobają. Ale te też wykorzystam, najwyżej na sucho :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz