niedziela, 14 lipca 2024

Kredki bezdrzewne z Action

Hej!
Zielone jabłuszko, brzoskwiniowa pomarańcza, niebo o północy - to nowe kolory kredek DecoTime dostępnych w Action. Miałam ich nie kupować, ale zachęciły mnie kolory (zwłaszcza zielenie) i to, że mogą być też używane jak akwarele. Żal nie brać... 
W dzisiejszym wpisie pokażę więc kredki bezdrzewne DecoTime z Action. Jest to zestaw 12 sztuk, kosztuje niecałe 10 zł. 
Na początku zaznaczam także, że jestem amatorką i celem tego wpisu jest pokazanie kolorów kredek.
Zaczynajmy więc - oto i opakowanie:
A oto i kredki DecoTime:
Na każdej jest nr koloru oraz jego nazwa:
Kredka nr 032 Olive Tree z bliska:
Pierwsze wrażenie jest baaaaardzo dobre! Kredki są mięciusie i bardzo przyjemnie się nimi rysuje. Tutaj niżej prezentuję kolory na kartce w zwykłym notesie:
A tutaj już na kartce w bloku akwarelowym (Action). Jeden rządek to po prostu kredka na kartce, a drugi rządek kredka + odrobina wody:
Mnie te kredki, jak na razie, przypadły do gustu. Podoba mi się to, że są takie miękkie i łatwo uzyskać kolor na kartce. Oczywiście jest to pierwsze wrażenie, więc nie ma co tu się rozpisywać. Na pewno będę ich używać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz