środa, 31 lipca 2024

Miękki pokrowiec na tablet

Hej!
Uważaj, czego pragniesz, bo możesz to dostać - mówi znane powiedzenie. A jak już dostaniesz, to zrób sobie na to pokrowiec.
Kiedyś była taka moda, że się robiło pokrowce na wszystko. Nowy telefon? Trzeba wydziergać pokrowiec. Nowy odtwarzacz mp4? Koniecznie trzeba pokrowczyk. Moda dawno przeminęła, ale ja czasami mam jeszcze ochotę zrobić na coś pokrowiec. Tym razem - na tablet. Długo się zastanawiałam, jakiej włóczki użyć, jaki zrobić wzór, czy w ogóle robić jakiś wzór. Przy okazji szukania innej włóczki, znalazłam resztki przędzy Cozy Chenile ze sklepu TEDi. Robiłam z niej >>węża<< i trochę mi zostało. Ale tak trochę i wiedziałam, że zabraknie jej na pewno. Pewnie już bym jej nie dokupiła, ale nie martwiłam się - do wykończenia pokrowca użyłam włóczki Soft Cloud z tego samego sklepu. Też jest miękka jak ta Cozy Chenile, tyle, że się trochę różni. Ale wyszło na dobre, bo dzięki temu pokrowiec zrobił się taki skarpetowaty (kiedyś na początku lat dwutysięcznych było pełno pokrowców, na które się mówiło "skarpeta"). Plus jest taki, że nie trzeba było robić żadnego zamknięcia (np. na guzik), a inna kwestia - jak coś, to może być pokrowcem na termofor. A plusem tych włóczek jest to, że są mięciutkie - można się do pokrowca przytulić albo go pogłaskać. Od razu się robi milej na sercu! :D

Banderole:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz