środa, 28 sierpnia 2024

Breloczki torebki

Hej!
Jakiś czas temu stworzyłam kilka mini torebeczek, które po doczepieniu kółek stały się breloczkami. Fajnie się je tworzy, bo są proste do zrobienia. Ja skorzystałam z filmiku "Mini Granny Square Bag Crochet Tutorial", który wstawiam poniżej. Można oczywiście skorzystać z innych, YouTube jest pełen instrukcji :)
Nie jest oczywiście koniecznie robienie breloczków, można np. zrobić takie torebeczki dla lalek albo użyć do ozdobienia domu. Mnie wpadł do głowy pomysł, żeby wyszydełkować kwiaty albo liście i włożyć do torebki, a potem użyć tego jako jakiejś ozdoby. Jeszcze nie próbowałam, ale kto wie, co wyjdzie ;)
Stworzyłam kilka takich torebek z kwadratów babuni. Mam i dla siebie, i na rozdawnictwo :) Przyczepiłam też kółka, dzięki temu torebeczki mogą być brelokami na klucze, ale nie tylko. Dopiąć je można też do torebki czy plecaka jako mini pokrowiec. Oto i mini torebki breloczki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz