środa, 7 sierpnia 2024

Szydełkowy bluszcz

Hej!
Zamarzyła mi się stołowa lampka na dłuższej nóżce. No i tak dumałam - kupić, nie kupić? Najlepiej w takiej sytuacji do kogoś napisać i zwierzyć się z tak poważnych rozterek. Piszę więc do koleżanki, że bym kupiła, ale sama nie wiem. Na to koleżanka odpisuje, że ona ma taką lampkę i nie używa, więc mi z radością podaruje. Ucieszyłam się ogromnie. I jak już lampka trafiła w moje ręce, to nie wiem czemu, ale zapragnęłam na tę nóżkę zrobić szydełkowy bluszcz. Chwyciłam bawełnianą włóczkę Alison & Mae z Action (to ta taka w moteczkach), a wzór wzięłam z książki >>100 Micro Crochet Motifs<<. Co prawda tam jest bluszcz z koralikami, ale ja z tego zrezygnowałam. No i jest bluszczyk na nóżce lampki :D
Świeci cudnie, dziękuję jeszcze raz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz