sobota, 17 sierpnia 2024

Breloczki DIY z Action

 
Hej!
W sklepach Action pojawiły się zestawy do stworzenia własnych breloczków z folii termokurczliwej. Zawsze chciałam takie zrobić, więc się skusiłam na zestaw "natura" (do wyboru jest jeszcze ze słodkościami "sweets" i  szczęściem "happy"). Koszt jednego kompletu to 9,95 zł.
Zestaw zapakowany jest w kartonową kopertę, ja swój znalazłam na dziale kreatywnym tzw. dla dorosłych. 

W środku jest wszystko do wykonania breloczków - 6 wzorów, 1 arkusz folii na własne pomysły, kredki, koraliki, kółka, sznurek. Nie zabrakło instrukcji :) 
Tak to się prezentuje po wyjęciu z opakowania:
Ja pokażę Wam dzisiaj, jak to wygląda po wyjęciu z piekarnika, bo jeszcze breloczków z tego nie zrobiłam :D Po prostu czas mnie goni, a tak czy siak, ozdabianie koralikami i przyczepianie do kółek to kwestia gustu :D I każdy zrobi, jak mu się podoba. Jak dokończę ten projekt, edytuję wpis.
Na razie skorzystałam z dołączonych wzorów i pokolorowałam je wedle własnej fantazji. Za jakiś czas zrobię coś z tej czystej folii, tylko wymyślę co :D Kredki mają nasycone kolory, tylko moje się bardzo łamały i miałam problem z temperowaniem, bo się ślizgały. Ale udało mi się pokolorować :) Wzory koloruje się po szorstkiej stronie. Następnie włożyłam przyszłe breloczki do piekarnika (160 stopni Celsjusza, "piekłam" :D 3 minuty). 
A to już po wyjęciu z piekarnika :) 
Wykonanie breloczków jest bardzo proste, najwięcej czasu zajmuje ich pokolorowanie, no i może przyozdobienie, na które nie mam teraz czasu :D Ale uważam, że jest to fajna zabawa i fajny zestaw kreatywny. Może skuszę się na inne wzory :)
Edit:
Najpierw kółka :D

Ostatecznie doczepiłam koraliki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz