piątek, 27 września 2024

Biżuteria z kolczyków DIY

Hej!
Kiedyś przeczytałam, że najgorszym prezentem świątecznym, jaki ktoś dostał, była kula do kąpieli. Najgorszym, bo ktoś nie ma wanny. Wystarczyło wziąć miskę, nalać wodę, wrzucić kulę i zrobić kąpiel dla stóp...
Ja nie noszę kolczyków, ale nie uważam, że to dla mnie najgorsza biżuteria. Ba, ja nawet kolczyki kupuję! :D Wystarczy kilka kroków, by z kolczyków wyczarować coś innego - wisiorki, naszyjniki, breloczki, nawet do bransoletek się nada.
Dzisiaj pokażę, jak przerobić kolczyki z Action (niecałe 5 zł), by można było zrobić z nich coś ciekawszego.
Spodobały mi się baaaardzo te pajączki :D
Co będzie potrzebne?
-kolczyki (oczywiście)
-kółka montażowe w wybranym kolorze
-szczypce proste i okrągłe
Najpierw trzeba zdemontować bigle, użyłam szczypców okrągłych:
Badziewiaste te bigle, jak widać. Rozleciały się przy lekkim dotyku narzędzia. 
Zostają takie pajęczynki bez niczego:
Teraz trzeba zamontować kółka montażowe. Ja mam ciemne, żeby pasowały do pajęczyn. Ale oczywiście, można zaczepić takie, jakie się komuś podobają.
Rozchylamy kółka za pomocą szczypców okrągłych
Zakładamy kółeczko i ściskamy szczypcami prostymi, by nie spadły:
I gotowe:
Teraz można pajęczynki zaczepić tam, gdzie się chce. 
Wystarczy np.:
-użyć bazy breloczka i mieć brelok
-przypiąć kółko do ładnej krawatki (wystarczy nawet zwykły trójkąt lub większe kółko) i mieć wisior
-kupić kilka par kolczyków i zrobić z nich okazały naszyjnik
-przyczepić do bazy charmsów i dopiąć do bransoletki (tu bardziej sprawdzi się coś mniejszego, ale co kto woli :D)
-dopiąć do bazy broszki 
I tak dalej. Takie przerobione elementy nadadzą się do wielu różnych kreatywnych prac :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz