piątek, 13 września 2024

Kolorowa chustka | Alison & Mae Ufo

Hej!
Kiedyś w Action dostępne były włóczki Alison & Mae o nazwie Ufo. Kupiłam wtedy dwa motki (a może powinnam napisać: spodki :D) - jedną robótkę już pokazywałam >>tutaj<<. Drugi motek leżał i czekał, aż w końcu go wyciągnęłam z włóczkowego kosza. I postanowiłam zrobić najzwyklejszą chustkę, czyli trójkąt babuni (granny triangle). Jest to niewielka chustka, można ją nosić na przykład na głowie, ale też pod szyją. Ja na ten moment zdecydowanie preferuję drugi sposób. Do takiego trójkąta dorabiam sobie sznurki do zawiązania i już, gotowe - można nosić :) Kolory kojarzą mi się trochę ze wschodem/zachodem słońca, ale też z jesiennym liściem. Będzie więc idealnie rozświetlać szare jesienne dni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz