środa, 11 września 2024

Punkt Wymiany Poezji w Lublinie

Hej!
Gdy ostatnio przechadzałam się po Starym Mieście w Lublinie i rozrzucałam podrzutki, zauważyłam coś ciekawego na ulicy Ku Farze. Moją uwagę przykuła złota ramka przyczepiona do budynku, więc podeszłam bliżej, żeby zobaczyć, cóż to takiego. Okazało się, że na ścianie jest Punkt Wymiany Poezji - czyli miejsce, gdzie można dać wiersz lub zabrać wiersz. Ciekawa inicjatywa! Ja bardzo lubię poezję, często czytam wiersze, a tomików w biblioteczce mam mnóstwo. Lubię też coś pisać, chociaż teraz robię to już tylko do szuflady :)
Jak już wspomniałam, Punkt Wymiany Poezji to ramka powieszona gdzieś w przestrzeni miejskiej. Do tasiemek są przyczepione klamerki, gdzie można przypiąć swój wiersz. Albo taki wiersz odpiąć i wziąć ze sobą. Tego typu miejsca są w całej Polsce, a >>tutaj<< jest mapka z lokalizacjami. Miejsce, o którym ja piszę, znajduje się w Lublinie na ulicy Ku Farze - jeśli idziecie od strony Bramy Krakowskiej ulicą Grodzką, to na pewno dostrzeżecie ramkę. Gdy publikuję ten wpis (11.09.2024), w Lublinie jest jeszcze jeden taki punkt, konkretnie w Cafe Lulu. 
Myślę, że jest to ciekawa inicjatywa :) Ja akurat trafiłam na dwa teksty przyczepione do ramek. Możecie je ocenić sami:
W tym zasłoniłam brzydki wyraz ;) 
Strona internetowa Punkt Wymiany Poezji, gdzie znajdziecie więcej informacji >>tutaj<<.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz