piątek, 20 września 2024

Zakupy ze sklepu Bingo | Włóczka i inne różności

Hej!
Uwielbiam sklepy z używanymi rzeczami. Nie muszę mówić, że znajduję tam same perełki :) Tak jak zresztą inni wielbiciele tego typu sklepów. Najczęściej bywam tam, gdzie jest głównie odzież, bo takich sklepów tu najwięcej. Ale ostatnio odwiedziłam Bingo w Lubartowie, gdzie są nie tylko ciuchy, ale też mnóstwo innych rzeczy - dodatki do domu, biżuteria, elektronika, zabawki i inne pierdoły.  Sklepy Bingo są też w Lublinie, ale ja pokażę moje zakupy z Lubartowa. Oczywiście warto pamiętać, że w sklepach z używanymi rzeczami są głównie pojedyncze egzemplarze i niekoniecznie trafi się u siebie na to samo, co znalazłam ja. Za swoje zakupy zapłaciłam 29 zł - a możecie je obejrzeć poniżej.
Dodam jeszcze, że w Bingo podoba mi się to, że na przedmiotach elektronicznych są napisy, czy coś jest sprawne, albo jest dopisek, co to jest (albo do czego). Bez problemu można dokupić przejściówki (elektronika jest z Anglii). Do tego są naklejki z cenami (są też informacje, czy to cena za komplet). Różnego rodzaju zestawy są zapakowane w folię lub obklejone taśmą, żeby nic nie wypadło. Obsługa jest bardzo uprzejma i pomocna. 
W sklepie znalazłam trochę włóczki, jednak najbardziej zainteresował mnie wór z miksem motków. Bardzo podoba mi się czerwony, na żywo wygląda jeszcze lepiej.
Zestaw kreatywny z obręczą dziewiarską to prezent dla koleżanki. Marzy jej się duża obręcz, a na razie będzie mieć małą - na takiej też coś można wyczarować. Pudełko było zaklejone, więc wszystko, co potrzebne, na pewno jest w środku. Duży plus :)
Zestaw kreatywny do szydełkowania gwiazdek. W środku włóczka, szydełko, igła, instrukcja. Tutaj również pudełko było zaklejone.
Gazetka Knitting & Crochet. Uwielbiam zagraniczne gazetki, są niesamowicie inspirujące i kolorowe. Nie ma w nich też zatrzęsienia serwetek i obrusów. A szydełkowy angielski znam, więc magazyn bardzo mi się przyda :)
Książka z 1975 roku "Learning to Crochet". Co prawda dla początkujących, ale nie mogłam się powstrzymać :) Bardzo fajne ilustracje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz