piątek, 2 października 2015

Koronkowy dom | Domkowe inspiracje

Hej!
Dzisiaj chcę Wam pokazać drewniany domek. Całkiem niedawno kupiłam nową piłkę do drewna i chciałam zobaczyć, jak to jest coś nią piłować. Nigdy wcześniej nie miałam takiego narzędzia w rękach, dlatego moja ciekawość musiała zostać zaspokojona. Z racji tego, że naoglądałam się drewnianych domków w Śmietankowym Domu SPAsją, wycięłam właśnie domek. Oczywiście sama nie wpadłabym na taki pomysł, bo motyw domu jest dość mało powszechny. W każdym razie domek wycięłam i odłożyłam na półkę z pomysłami do realizacji. Później pomalowałam front na pstrokate kolory (reszta była na biało) i chociaż takie cyrkowo-odpustowe miksy lubię, to jednak domek mi się nie podobał. Usunęłam pstrokaciznę, front smyrnęłam na biało i znowu domek trafił na wspomnianą wyżej półkę. A że ja jak chodzę pod garażem (w którym aktualnie mam pracownię) to zawsze wychodzę nowy pomysł, chwyciłam za sprej i firankę. Poniekąd zainspirowała mnie moja własna butelka, którą kiedyś Wam pokazywałam. No i cóż, efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania:

Domek ogromnie mi się podoba :) Rzadko mi coś wychodzi, no ale to jednak mi wyszło (oczywiście to moje zdanie :D). Taka firanka to fajna sprawa, bo ja nie potrafię malować. A uwierzcie mi , maluję tragicznie. No, ale ileż można mieć talentów :P :D

Jak już wspomniałam, dom to rzadko spotykany motyw, chociaż ja znalazłam jeszcze kilka fantastycznych inspiracji:

Te domki najbardziej mi się podobają. Są boskie! :)


Idealnie równiutkie, gładkie i pięknie pomalowane:


Domek z sercem:


Jasne domki:


Domki z pomalowanymi daszkami:


Oprócz obrazków, mam też inspiracje z bloga oraz z gazetki:
Domki oraz serduszka na blogu Wood&Crafts Handmade
Domek z podkładką, Przewodnik jesiennych inspiracji Home on the Hill, strona 113

Jak Wam się podoba mój domek? Co sądzicie o tego typu dekoracjach? :)
pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zrobiłaś ten domek. Delikatny i świeży.

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek wyszedł naprawdę fajnie. Kiedyś już widziałam takie drewniane domki ale jakoś mnie nie zauroczyły jednak Twój jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, pomysł na ozdobę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe te domki! Wspaniale wyglądają na półkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te domki są świetne! A Twój pomysł z firanką genialny, choć kolor niezbyt mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego typu dekoracje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie są te domki! a Twój ma wspaniałe kolory i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń