wtorek, 13 października 2015

Szybka metamorfoza puzderka

Hej!
Mało mnie tu ostatnio, ale to nie znaczy, że niczego nie tworzę :) Ciągle pracuję nad projektem Zenkowym i to głównie pochłania mój czas. Do tego wciąż żyję na workach, remont trwa przez co nie mam za bardzo chęci na nic.
W ostatnią niedzielę pojechałam do domu po kilka niezbędnych mi rzeczy. Przywiozłam trochę ozdóbek do domu, a przy okazji chwyciłam niewielkie puzderko, które kiedyś dostałam. Leżało u mnie na biurku już chyba od 3 lat, a ja nie bardzo wiedziałam, co z nim zrobić. Przy okazji zdążyło nieco zardzewieć. Oto puzderko przed metamorfozą:

Wiem, że rdza jest modna, jednak nie chciałam puzderka w takim wydaniu. Chwyciłam więc za sprej i oto co powstało:
Mnie puzderko się bardzo podoba. Wystarczyło tylko trochę farby i od razu lepszy efekt. A Wy co sądzicie o takich niewielkich metamorfozach? :)
pozdrawiam! :)

9 komentarzy:

  1. Czasem wystarczy nie wiele aby cos ładnie wyglądało :) Sliczne puzderko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, puzderko jak nowe ;) i pewnie jeszcze długo posłuży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś spróbować dodać wstążki jakieś lub koraliki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetne i bardzo na czasie :) Po zmianie koloru wygląda jeszcze lepiej. Ja uwielbiam wszystkie druciaki i Twój bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  5. Po metamorfozie wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby nic a jednak taka zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie teraz wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń