czwartek, 9 kwietnia 2015

Dziurkacze i filc z Biedronki

Cześć!
Dziś przychodzę się pochwalić nowymi nabytkami z Biedronki. Jak tylko zobaczyłam w gazetce, że pojawią się wspomagacze kreatywności to wiedziałam, że w czwartek będę musiała obadać temat. Do wyboru były: dziurkacze dekoracyjne, folie piankowe, tektury faliste oraz filc w cenie 5.99 zł za zestaw. Początkowo miałam nabyć jedynie jeden dziurkacz, ale skończyło się inaczej... :D

Zestaw dziurkaczy - kokarda i coś (z każdej strony owe coś wygląda inaczej - raz jak kot z dużą głową, raz jak tulipan, a innym razem jak jabłko:
 Dziurkacz z ornamentem:
10 arkuszy filcu w różnych kolorach:
Jestem naprawdę zadowolona z nabytków i nie mogę się doczekać, aż owe akcesoria pójdą w ruch :)

Skusiliście się na coś z tych zestawów?

1 komentarz:

  1. O, a ja nie wiedziałam, że w Biedronce można kupić filc, i to w takiej korzystnej cenie.

    OdpowiedzUsuń