czwartek, 2 kwietnia 2015

Przegląd prasy: Dekoracje z pomysłem, 100 pomysłów dla domu, Moje smaki życia

Cześć!
Na dziś przygotowałam przegląd różnych gazetek z inspiracjami. Zależało mi, by zrobić notkę właśnie dzisiaj, bo planowałam zakup książki o zabawkach z filcu. Niestety, książki w Biedronce nie znalazłam, chociaż była zapowiadana i niestety jej nie pokażę. Mam za to 3 gazetki :)


Dekoracje z pomysłem, Nr 1/2015, cena 3.99 zł
Bardzo żałuję, że ta gazetka wychodzi tak rzadko :( W zeszłym roku, o ile się nie mylę, wyszły tylko dwa numery, na wiosnę i zimę. Pięćdziesiąt stron jest wypełnionych po brzegi różnymi inspiracjami i wszystkie dekoracje można zrobić za naprawdę niewielkie pieniądze. W tym numerze głównym tematem jest Wielkanoc oraz wiosna, ale nie zabrakło stron poświęconym ozdobom z materiału, papieru i drewna. Jest też coś dla miłośniczek pomysłowego oświetlenia i świeczek :)

100 pomysłów dla domu, Nr 4/2015, cena 1.99 zł
Jestem mega zawiedziona tym numerem :( Jest zdecydowanie za mało instrukcji krok po kroku, za to sporo przepisów i tekstów o sprzątaniu. Główny temat to oczywiście Wielkanoc, dlatego w gazetce znajdziemy pomysły na aranżacje stołu oraz przepisy na świąteczne specjały. Są też strony poświęcone okiennym dekoracjom no i sprzątaniu. Trochę ten numer do mnie nie przemawia, wolałam poprzednie dwa. Było w nich zdecydowanie więcej ciekawych rzeczy :)

Moje smaki życia, Nr 4(29)/2015, cena 2.99 zł
Wiem, że nie jest to gazetka o handmade, jednak jakieś inspiracje zawsze się tu znajdą. Pomysły na ozdoby wielkanocne były w poprzednim numerze, w tym natomiast na stronach 118-123 można podpatrzeć inspiracje na kwitnące balkony. Do tego w magazynie są jak zwykle przepisy na pyszne dania oraz masa ciekawych artykułów.

Macie którąś z tych gazetek? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz