niedziela, 2 lipca 2017

Opaska z kwiatkami DIY

Hej!
Dzisiaj szybki poradnik, jak zrobić opaskę z uroczymi kwiatkami. Pomysł na nią wpadł mi zupełnie przypadkiem - akurat skończyłam większy projekt i nie wiedziałam, co dalej zrobić ze swoim życiem. Ten weekend był bardzo twórczy i stworzyłam kilka rzeczy, a opaska powstała przy okazji. Zostało mi trochę włóczki Novita - tę przędzę upolowała mi w lumpeksie moja wspaniała koleżanka Aga. Będąc w lumpie wysłała mi fotkę wora włóczki za 16 zeta. Żal było nie brać! I tak stałam się przeszczęśliwą posiadaczką kilku motków, w tym tego pięknego różu.
Zacznijmy od zdjęć etykietki dla banderolowych onanistów:
Co będzie potrzebne:
-plastikowa opaska (moja jest z Pepco, z wieszaka z biżuterią dziecięcą)
-własnoręcznie wykonane kwiatki (ja swoje zrobiłam ze wzoru z "101 Nowych pomysłów na robótki szydełkowe"; jeśli nie potraficie szydełkować, polecam przyrząd Loom Bloom)
-klej (u mnie Plastic Welding, fantastycznie skleja plastik)
Wykonanie jest bajecznie proste - kwiatki przyklejamy do opaski i czekamy, aż całość się sklei. I gotowe! :) Oczywiście opaskę można zrobić według własnego gustu, w dowolnych kolorach i kształtach kwiatów.
Opaska ma też kolejną zaletę - bardzo szybko się ją robi :)

Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Świetny i prosty pomysł na ożywienie zwykłej opaski :-) Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty sposób na oryginalny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i romantyczna :) Całkiem niedawno gdy zapuszczałam grzywkę, aby się jej pozbyć lubiłam takie opaski :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń